Bedrijfsbowlen - Bowlingvereniging Rolde

Bowlingvereniging Rolde
Leagues > Bedrijvenleague
Bedrijfsbowlen
Op zoek naar een leuke activiteit voor uw bedrijf?
Geef u op voor de bedrijvencompetitie in het Bowlingcentrum Rolde.
Eens per twee weken op een avond in het bowlingseizoen kunt u het opnemen tegen teams van andere bedrijven. Goed voor teambuilding en om kennis te maken met andere bedrijven uit de regio. Maar vooral voor plezier en gezelligheid!

Bowlen, de sport voor iedereen!
Bowlen kent u waarschijnlijk van een gezellig avondje uit met familie, vrienden of collega’s. Het competitie-element is dan beperkt tot uw eigen groep.
In de bedrijvencompetitie speelt u meerdere avonden per seizoen (september t/m mei) tegen teams van andere bedrijven. Aan het eind van het seizoen wordt de balans opgemaakt en wordt bepaald wie zich kampioen mag noemen van de zogenaamde ‘Bedrijvenleague’ .

Bowlen kan in principe door iedereen gespeeld worden, de fysieke belasting is beperkt. Ook maakt het niet uit of u beginner of gevorderd bent: er wordt in de bedrijvenleague gespeeld volgens het handicapsysteem, waardoor het verschil in niveau wordt gecompenseerd door een handicapscore, die bepaald wordt door de gemiddelde score die een speler in de loop van een seizoen behaalt. Hierdoor is het mogelijk dat een speler met een lager gemiddelde kan winnen van een speler die een hoger gemiddelde heeft. Daar komt bij dat de teamscore telt, het totaal van alle teamleden bij elkaar. Een bedrijvenleague-team bestaat uit minimaal 3 spelers + eventuele reservespelers

De competitie
De bedrijvenleague bestaat uit 15 speelavonden en start op 16 september elke twee weken op een avond in overleg, van 20:00 – 22:30 uur. Tijdens deze speelavond worden 3 games gespeeld. Aan het eind van het seizoen wordt de kampioen bepaald en wordt het seizoen afgesloten met een gezellige slotavond.
Afhankelijk van de animo, kan het zijn dat er meerdere leagues op de avond spelen, de ene week de ene league, de andere avond de andere league. Bij meerdere bedrijvenleagues zal er ook een finale-avond worden georganiseerd tussen beide leagues.

Wat zijn de kosten?
De kosten voor een speelavond zijn €25,- per team. Hier van gaat € 2,50 naar de prijzenpot waarvan aan het eind van het seizoen de prijzen worden gekocht en
€ 2.50 naar de pot voor de gezellige slotavond.

Informatie & inschrijven
Onderstaand bevindt zich het inschrijfformulier. Wilt u eerst meer informatie, dan kunt u bellen of mailen met het bowlingcentrum: